92% van onze klanten beveelt ons aan!
Beoordeling:   ( 8.6/10 )

Status

Hier kun je de status bekijken van jouw fotoproducten.

In de mail heb je inloggegevens ontvangen waarmee je de status kunt bekijken.

Ook is het mogelijk om een betaling af te ronden wanneer dit niet gelukt is met de software.

Voor vragen kun je altijd contact opnemen met klantenservice via de contact pagina.


Klik op de software die je gebruikt hebt om in te loggen:

nieuwe software

oude-software

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

36 gedachten over “Status”

  1. Rinus Manders schreef:

    Hallo Fotoalbum
    Ik wil via mijn statuspagina een fotoboek bijbestellen, maar merk nu dat deze niet meer toegankelijk is omdat volgens de pagina ik een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord in zou vullen, er is echter aan bij niets veranderd, hoe kan dit???????

    1. Beste Rinus,

      In eerste instantie mijn excuses voor de late reactie. Gelukkig zag ik dat het al gelukt is via de klantenservice (mail).
      Indien wij nog wat kunnen doen hoor ik het graag.

      Groet Richard

  2. Sophie schreef:

    Hoi, ik ben bezig met een fotoslinger en wil dat op de voor en achterkant van elk vlaggetje dezelfde foto komt. Dat heb ik nu volgens mij gedaan door bij vlag 1 en 2 dezelfde foto toe te voegen, klopt dat? Ik hoor graag.

    1. Paulien van Het Fotoalbum schreef:

      Beste Sophie,

      Dat klopt, zo doe je het helemaal goed! Veel plezier met je fotoslinger.

      Groet, Paulien Het Fotoalbum

  3. Bianca van den Driesche schreef:

    Goedenavond,

    Weer een vraagje,
    Maandag avond heel erg laat heb ik een fotoboek bestelling geplaatst met de hoop dat het zaterdag nog optijd binnen is voor een verjaardag op zondag. Denkt u dat dit nog gaat lukken? De status is nog steed ‘in productie’

    Met vriendelijke groet

    Bianca van den Driesche

  4. Bianca van den Driesche schreef:

    Goedenavond,

    Kan ik een fotoboek wat ik gemaakt heb, opgeslagen heb en besteld heb, later nog een keer bestellen?

    Met vriendelijke groet,

    Bianca

    1. Paulien van Het Fotoalbum schreef:

      Beste Bianca,

      Dat kan zeker! Wanneer je op doorgaan met een bestaand product klikt, vind je een overzicht met je (bestelde) producten. Je kunt het product naar keuze dupliceren, controleren en vervolgens weer in je winkelmandje plaatsen. Mocht het niet lukken, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

      Vriendelijke groet,

      Paulien van Het Fotoalbum

  5. stephanie schreef:

    Geachte heer/mevrouw,

    ik heb mijn fotoboek zondag besteld, en is gisteren verzonden. Betekent dat dat deze vandaag binnen komt? Komt het met DHL of met PostNL, en hoelaat kan ik het fotoboek verwachten?

    Met vriendelijke Groet,

    Stephanie

    1. Beste Stephanie,

      Is het boek inmiddels ontvangen?

      Normaal gesproken moet het vandaag namelijk binnen zijn gekomen via PostNL.

      Het boek kan de hele dag geleverd worden.

      Groet Richard

  6. Febe schreef:

    Geachte

    Ik heb een fotoboek gemaakt, maar ik kan niet bestellen. Ik heb het meermaals geprobeerd, maar het lukte niet. Terwijl het de juiste nummers waren.

    Ik wil weliswaar enkel het fotoboek van 27,45 euro. Is er een andere mogelijkheid of weet u wat ik kan doen? Want uiteindelijk wil ik maar 1x mijn fotoboek.

    1. Beste Febe,

      Ik zie dat je 2x het fotoboek heeft geupload.

      Wanneer je inlogt via deze pagina kan je naar de betaal optie gaan.

      Hier kan je kiezen welk boek je wilt betalen. Dit kan dus ook voor maar 1 boek.

      Groet Richard

      ps. Wanneer je er niet uit komt kan je contact opnemen met de klantenservice via de telefoon.

      1. Febe schreef:

        Ik heb nu 1 boek kunnen betalen. Hoe kan ik het andere boek annuleren?

        1. Beste Febe,

          Graag even z.s.m. telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

          Telefoonnummer: 036-7115140

          Groet Richard

  7. Daniëlle schreef:

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik heb 3 fotoboeken gemaakt en verzonden, maar nu kan ik dit alleen op aparte bestelling doen en moet ik dus ook 3x verzendkosten betalen. Klopt dat?

    Met vriendelijke groet,

    Daniëlle

    1. Beste Daniëlle,

      Dat klopt inderdaad nog met de oude software.

      Binnenkort komt de nieuwe software online en dan hoeft dat niet meer.

      Wanneer je nu een mail stuurt naar de klantenservice krijg je een tegoedbon voor 2x de verzendkosten.

      Groet Richard van Het Fotoalbum

  8. Edwin schreef:

    Helaas mijn fotoboek zou vandaag worden geleverd binnen 4 dagen ,zondag besteld .nu krijg ik het Helaas niet op tijd ,mpo920711

    1. Beste Edwin,

      Ten eerste dank voor je bestelling.

      Het fotoboek wordt vandaag verzonden. Dit is in de afgesproken 4 werkdagen die wij aanhouden bij verzending.

      Dit betekent dat het fotoboek morgen geleverd moet worden.

      Groet Richard van Het fotoalbum

  9. Glenda schreef:

    hallo,

    ik heb afgelopen maandagavond een fotoboek besteld, helaas is deze nog niet aangekomen. Wanneer kan ik deze verwachten?

    mvg,

    Glenda

    1. Beste Glenda,

      Kan je aangeven wat je ordernummer is?

      Normaal gesproken wordt deze vandaag verstuurd wordt en morgen bezorgd.

      Groet Richard

  10. Steffanie schreef:

    Hallo een vraagje

    Ik heb gisteravond een verjaardagskalender gemaakt wanneer zou ik die kunnen verwachten

    Met vriendelijke groet steffanie

    1. Richard schreef:

      Hi Steffanie,

      Omdat de kalender niet voor 13:00 uur besteld was wordt deze maandag geprint en ontvang je hem dinsdag.

      Groet Richard van Het Fotoalbum

      1. Steffanie schreef:

        Okee bedankt voor het beantwoorden

        Met vriendelijke groet steffanie

      2. J.Groot schreef:

        Hallo,

        Mijn ordernummer MPO915048.

        Ik kreeg een fout melding bij de betaling waardoor de order nu niet in bestelling is genomen.

        Graag ontvang ik als nog de betaalstappen.

        M.v.g. J.Groot

        1. Richard schreef:

          Hallo Joyce,

          De support afdeling zal morgen een email sturen met alle benodigde gegevens.

          Groet Richard van Het Fotoalbum

  11. D.van Kenna schreef:

    dit is de vijfde dag, wanneer kan ik mijn fotoboek verwachten?

    1. Hetfotoalbum Support team schreef:

      Dit heb ik even nagekeken en zag dat jouw fotoboek opnieuw geprint is. Dit omdat er een foutje was gemaakt in het printproces. Wij willen alleen kwalitatief goede fotoboeken afleveren waardoor dit enige vertraging heeft opgelopen.

      Jouw fotoboek is vanochtend om half 11 uitgecheckt en wordt vandaag aan de post gegeven. Deze kan je morgen verwachten in de brievenbus.

      hetfotoalbum.nl

  12. Kempen schreef:

    Beste mensen,

    Ik heb met veel inzet en toewijding een fotoboek van 120 pagina’s gemaakt. Jullie software werkte prima, en op het beeldscherm ziet het er ook heel aardig uit. De frustratie was daarna wel groot dat het niet lukte om het boek te uploaden. Het blauwe balkje bleef halverwege staan. Ik zag dat het programma echter niet was vastgelopen en de processor van de PC nog wel ermee bezig was, reden om het niet af te breken. Van gisteren 19.00 uur tot vanochtend 08.00 uur is de PC zo bezig geweest.

    Fijn dat jullie me vanochtend telefonisch de tip gaven om bij “verbindingsinstellingen” het protocol van “automatisch” te wijzigen in “http”. Dit werkt !

    Het is nu gelukt en ik zie uit naar het resultaat.

    VERZOEK: Willen jullie deze oplossing op jullie site op een FAQ pagina vermelden. Het zal bij meer mensen spelen en zorgt dat het tevreden gevoel niet bij het uploaden zo wordt getemperd.

    Met vriendelijke groet,

    H Kempen

    1. Hetfotoalbum Support team schreef:

      Dank je wel voor de reactie. Wij gaan dit gelijk toevoegen aan de faq.

      Veel succes met het fotoboek.

      hetfotoalbum.nl

  13. Ina schreef:

    Ik heb gister 4x geprobeerd te bestellen waarvan de betaling niet lukte vanwege verbindingsproblemen. Vandaag heb ik op 1 van de bestellingen een nabestelling gedaan en dit is gelukt inclusief betalingen. Kunnen nu de 4 bestellingen van gister verwijderd worden. Graag uw reactie.

    Het gaat om ordernr. MPO894663, MPO894662, MPO894661 en MPO894660.

    Groet Ina

    1. Hetfotoalbum Support team schreef:

      Beste Ina,

      Wij hebben jouw order en betaling in goede orde ontvangen.

      De andere orders die je hebt gestuurd zijn inderdaad niet betaald.

      Zolang wij geen betaling ontvangen op jouw bestellingen worden deze niet geprint.

      Deze orders verdwijnen dan vanzelf na verloop van tijd uit jouw statusoverzicht.

  14. Inge schreef:

    Na 5x proberen 2 slingers te bestellen, lukt het maar niet de betaling te voldoen. Daarnaast wordt er 2x verzendkosten in rekening gebracht; voor 1 bestelling. Niet echt klantvriendelijk. Hoe dit op te lossen?

    1. Admin schreef:

      Beste Inge,

      Ik zie dat de bestelling gelukt is alleen de betaling nog niet.

      Vandaag zal ik je een mail sturen met de betaal link. Helaas hebben wij op dit moment soms problemen met het betalen dit is zeer snel opgelost.

      Naar de verzendkosten zal ik nog even kijken.

      hetfotoalbum.nl

  15. Tom van Eijk schreef:

    geachte lezer,

    vandaag een fotoagenda gemaakt. Bij het bestellen veel foutmeldingen vanuit het programma. Na opnieuw opstarten is het dan toch gelukt. De kortingscode van Ticketveiling (voucher) ingevuld. Nog € 4,95 verzendkosten betalen. Geprobeerd via ideal, maar dit werkte ook niet. kon niet meer terug. Het hele proces bestellen opnieuw gedaan, maar de kortingscode werd nu geweigerd. Ik kan op deze manier geen € 4,95 overmaken. Mijn vraag is nu hoe we dit kunnen gaan oplossen.

    met vriendelijke groet,

    Tom van Eijk

    1. Admin schreef:

      Beste Tom,

      Je kan het nogmaals proberen via de inlog op deze pagina.

      Indien dit niet lukt wil ik je vragen om het contactformulier in te vullen op de contact pagina.

      Dan kunnen wij jouw een persoonlijke betaal link sturen.

      hetfotoalbum.nl

  16. richard schreef:

    Beste Theresia,

    Ik heb de bestelling na gekeken en beide fotoboeken zijn verzonden.

    Helaas is 1 fotoboek later verzonden omdat deze in een andere productie batch heeft gezeten.

    Heb je beide fotoboeken ontvangen?

    hetfotoalbum.nl

  17. Theresia Singelenberg schreef:

    Geachte heer/mevrouw,

    ik heb 1 foto boek ontvangen maar het tweede boek (bestelnummer MPO891234) die ik op dezelfde datum heb besteld was er niet bij. Ik kan ook niet vinden wanneer ik hem kan verwachten. Het is toch wel goed gegaan met bestellen?

    met vriendelijke groet,

    Theresia Singelenberg

 
Status
4.3 (85.2%) 50 votes