Algemene Voorwaarden | Het FotoalbumAlgemene Voorwaarden | Het Fotoalbum
92% van onze klanten beveelt ons aan!
Beoordeling:   ( 8.6/10 )

Algemene Voorwaarden

Het Fotoalbum maakt gebruik van de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk (download PDF). Verder worden de standaard leveringsvoorwaarden aangehouden.

Herroepingsplicht

De consument beschikt niet over herroepingsplicht. Het Fotoalbum levert maatwerk producten die zelf zijn ontworpen door de gebruiker, deze zijn daarom van persoonlijk aard. Wel heeft de klant recht op garantie. Meer informatie over de garantie kunt u vinden op de garantie pagina. (Ga naar pagina)

BTW

De fotoboeken en tijdschriften vallen onder het lage BTW tarief van 6%. De overige producten van Het Fotoalbum (Wanddecoratie, Kalenders, Agenda's, Fotoslinger) vallen onder het normale BTW tarief van 21%.

Verzendkosten

De verzendkosten kunnen afhankelijk van het product variëren tussen €2,95 en de €6,95 per item. Deze kosten zullen worden toegevoegd tijdens het bestellen van het product.

Betaalmethoden

Het is mogelijk om bij Het Fotoalbum te betalen met: IDeal, Mastercard, Visa, Paypal en overboeken. Indien consumenten conform algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk een betaling achteraf wil plaatsen dan biedt Het Fotoalbum de mogelijkheid om producten onder rembours te versturen. De kosten die hieruit voortkomen zijn volledig voor de consument.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

support@hetfotoalbum.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 
Algemene Voorwaarden
Stem op ons