Algemene Voorwaarden

Welkom bij onze Algemene Voorwaarden-pagina. Hier vind je belangrijke informatie over het gebruik van onze diensten en producten. Het is essentieel om deze voorwaarden te begrijpen voordat je onze services gebruikt. We streven ernaar om je een duidelijk en transparant overzicht te bieden van onze beleidslijnen en verplichtingen. Lees deze sectie zorgvuldig door om volledig op de hoogte te zijn van de voorwaarden die van toepassing zijn op je interactie met ons.

Het Fotoalbum maakt gebruik van de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk (download pdf). Verder worden de standaard leveringsvoorwaarden aangehouden.




Herroepingsplicht

De consument beschikt niet over herroepingsplicht. Het Fotoalbum levert maatwerk producten die zelf zijn ontworpen door de gebruiker, deze zijn daarom van persoonlijk aard. Wel heeft de klant recht op garantie. Meer informatie over de garantie kunt u vinden op de garantie pagina


BTW

De fotoboeken en tijdschriften vallen onder het lage BTW tarief van 9%. De overige producten van Het Fotoalbum (Wanddecoratie, Kalenders, Agenda's, Fotoslinger) vallen onder het normale BTW tarief van 21%.


Verzendkosten

De verzendkosten kunnen afhankelijk van het product variëren tussen €2,95 en de €6,95 per item. Deze kosten zullen worden toegevoegd tijdens het bestellen van het product.


Betaalmethoden

Het is mogelijk om bij Het Fotoalbum te betalen met: IDeal, Mastercard, Visa, Paypal en overboeken. Indien consumenten conform algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk een betaling achteraf wil plaatsen dan biedt Het Fotoalbum de mogelijkheid om producten onder rembours te versturen. De kosten die hieruit voortkomen zijn volledig voor de consument.


Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

support@hetfotoalbum.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Bijlagen bij Algemene Voorwaarden


1. Verslag ALV Thuiswinkel.org 2023-07-06

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) van Thuiswinkel.org, gehouden op 6 juli 2023, zijn belangrijke beslissingen genomen en waardevolle inzichten gedeeld. Voor een gedetailleerd overzicht van de besproken onderwerpen en genomen besluiten, kunt u het verslag raadplegen.


2. Begroting Thuiswinkel.org 2024

De financiële planning en begroting voor het komende jaar zijn essentieel voor het behalen van onze gezamenlijke doelen. Raadpleeg de begroting voor 2024 voor een diepgaand inzicht in de financiële vooruitzichten van onze organisatie.


3. Begroting Thuiswinkel BV 2024

Voor klanten die geïnteresseerd zijn in de specifieke begroting van Thuiswinkel BV, de dochteronderneming van Thuiswinkel.org, is de begroting voor 2024 beschikbaar. Deze bijlage biedt een gedetailleerd overzicht van de financiële plannen en verwachtingen voor het komende jaar.


Wij moedigen al onze klanten aan om deze documenten grondig door te nemen, aangezien ze waardevolle informatie bevatten over de strategie, besluitvorming en financiële planning van hetfotoalbum.