Wanneer het door ons geleverde product gebreken vertoont die tijdens on productie of zendproces zijn ontstaan leveren wij een nieuw product of retourneren wij het aanschafbedrag. De regeling is dus niet van toepassing als je bijvoorbeeld zelf foto’s met een te lage resoulutie (waarschuwt de software voor) of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt. Onze software geeft tijdens het plaatsen van foto’s de te verwachte kwaliteit aan.
Volg de volgende stappen:
1. Neem binnen 48 uur contact met ons op d.m.v. de contact pagina
2. Vervolgens ontvang je van ons een retour-nummer
3. Stuur het fotoproduct in de originele verpakking aan ons retour. Schrijf hierbij het genoemde retour-nummer in de linkerbovenhoek.
4. Bij binnenkomst toetsen wij dit aan bovengestelde voorwaarden
5. Wij gaan er natuurlijk vanuit dat dit niet nodig is. Indien wel, helpen wij je graag verder.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten.