Garantie & klachten

Niet tevreden over je bestelling? Dan heb je recht op de garantie van Het Fotoalbum.

Wanneer het door ons geleverde product gebreken vertoont die tijdens on productie of zendproces zijn ontstaan leveren wij een nieuw product of retourneren wij het aanschafbedrag. De regeling is dus niet van toepassing als je bijvoorbeeld zelf foto’s met een te lage resoulutie (waarschuwt de software voor) of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt. Onze software geeft tijdens het plaatsen van foto’s de te verwachte kwaliteit aan.


Volg de volgende stappen:

1. Neem binnen 48 uur contact met ons op d.m.v. de contact pagina

2. Vervolgens ontvang je van ons een retour-nummer

3. Stuur het fotoproduct in de originele verpakking aan ons retour. Schrijf hierbij het genoemde retour-nummer in de linkerbovenhoek.

4. Bij binnenkomst toetsen wij dit aan bovengestelde voorwaarden

5. Wij gaan er natuurlijk vanuit dat dit niet nodig is. Indien wel, helpen wij je graag verder.


Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen

dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag

verwachten.


Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

support@hetfotoalbum.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.






Niet goed? Geld terug!

Niet tevreden over je bestelling? Dan heb je recht op de garantie van Het Fotoalbum. Wanneer het door ons geleverde product gebreken vertoont die tijdens on productie of zend proces zijn ontstaan leveren wij een nieuw product of retourneren wij het aanschafbedrag.